Kuinka avaan matkalaukkuni? Tarvitaanko avain?
Ei, matkalaukun avaamiseen ei tarvita avainta. Oletuskoodi on aina asetettu arvoon 000 toimitettaessa. Avaa laukku siirtämällä avainsymbolilla merkittyä liukusäädintä yhdistelmälukon numeroita kohti. Huomaa, että avain on tarkoitettu tulliviranomaisten käyttöön, jotta he voivat avata laukun tarvittaessa ilman vahinkoja.
Kuinka vaihdan oman koodini?
Kun olet avannut laukun oletuskoodilla 000, voit seurata mukana tulevia ohjeita asettaaksesi oman henkilökohtaisen yhdistelmäkoodisi. On tärkeää, että kirjaat ylös ja muistat valitsemasi koodin, sillä lukko toimii vain sillä tietyllä yhdistelmällä.
Tilaukset ja Tuotteet
Mistä tiedän, onko tuote varastossa?
Päivitämme varastotilannetta säännöllisesti. Jos tuote on loppuunmyyty, se ilmoitetaan selkeästi tuotteen sivulla.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme joissain tapauksissa muuttaa tai peruuttaa sen. Ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Kuinka löydän oikean tuotteen?
Jokaisella tuotteella verkkosivustollamme on yksityiskohtainen kuvaus ja tekniset tiedot. Tarvitsetko lisäapua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua löytämään sopivan tuotteen.
Toimitus
Kuinka pitkä on toimitusaika?
-
Käsittelyaika: 1–2 arkipäivää
-
Kuljetusaika: 3–4 arkipäivää
-
Kokonaisaika: 4–6 arkipäivää
Mikä on tilauksen viimeinen jättöaika?
Tilaukset, jotka tehdään arkipäivisin ennen klo 12:00 (GMT+02:00), lähetetään saman päivän aikana. Myöhemmin tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana arkipäivänä. Lue lisää kohdasta Toimitustiedot.
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
Jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille, pidätämme oikeuden veloittaa käsittely- ja palautuskulun. Lue lisää kohdasta Toimitustiedot.
Palautukset ja Hyvitykset
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aloittaaksesi palautuksen. Saat ohjeet ja palautuslähetysetiketin. Palautusmaksu 10 € vähennetään hyvityksestä. Lue täydelliset ehdot kohdasta Palautus- ja hyvityskäytäntö.
Kuinka paljon aikaa minulla on palautukseen?
Sinulla on 60 päivää tilauksen vastaanottamisesta tuotteen palauttamiseen.
Kuinka kauan hyvityksessä kestää?
Hyvitykset käsitellään 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteen, esimerkiksi toiseen kokoon, ota meihin yhteyttä 60 päivän sisällä. Huomioithan, että vaihto on mahdollista vain, jos tuotetta on varastossa.
Mitä tuotteita ei voi palauttaa?
Erikoistilatut tuotteet tai tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Lue lisää kohdasta Palautus- ja hyvityskäytäntö.
Maksu ja Turvallisuus
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme seuraavat maksutavat:
Ovatko maksutietoni turvassa?
Kyllä, käytämme SSL-salausta ja teemme yhteistyötä luotettujen maksupalveluntarjoajien kanssa tietojesi suojaamiseksi. Lue lisää kohdasta Maksuturvallisuuspolitiikka.
Tarjoatteko osamaksuvaihtoehtoa?
Kyllä, Klarna tarjoaa sekä lasku- että osamaksuvaihtoehtoja kassalla.
Yhteystiedot ja Tuki
Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?
Voit ottaa meihin yhteyttä seuraavasti:
Sähköposti: info@travelsandbags.fi
Aukioloajat: Maanantaista perjantaihin klo 10:00–16:00
Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä.
Kiitos, että asioit Travels and Bags -verkkokaupassa!
Usein kysytyt kysymykset
Kuinka avaan matkalaukkuni? Tarvitaanko avain?
Ei, matkalaukun avaamiseen ei tarvita avainta. Oletuskoodi on aina asetettu arvoon 000 toimitettaessa. Avaa laukku siirtämällä avainsymbolilla merkittyä liukusäädintä yhdistelmälukon numeroita kohti. Huomaa, että avain on tarkoitettu tulliviranomaisten käyttöön, jotta he voivat avata laukun tarvittaessa ilman vahinkoja.
Kuinka vaihdan oman koodini?
Kun olet avannut laukun oletuskoodilla 000, voit seurata mukana tulevia ohjeita asettaaksesi oman henkilökohtaisen yhdistelmäkoodisi. On tärkeää, että kirjaat ylös ja muistat valitsemasi koodin, sillä lukko toimii vain sillä tietyllä yhdistelmällä.
Tilaukset ja Tuotteet
Mistä tiedän, onko tuote varastossa?
Päivitämme varastotilannetta säännöllisesti. Jos tuote on loppuunmyyty, se ilmoitetaan selkeästi tuotteen sivulla.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Jos tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voimme joissain tapauksissa muuttaa tai peruuttaa sen. Ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Kuinka löydän oikean tuotteen?
Jokaisella tuotteella verkkosivustollamme on yksityiskohtainen kuvaus ja tekniset tiedot. Tarvitsetko lisäapua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua löytämään sopivan tuotteen.
Toimitus
Kuinka pitkä on toimitusaika?
Käsittelyaika: 1–2 arkipäivää
Kuljetusaika: 3–4 arkipäivää
Kokonaisaika: 4–6 arkipäivää
Mikä on tilauksen viimeinen jättöaika?
Tilaukset, jotka tehdään arkipäivisin ennen klo 12:00 (GMT+02:00), lähetetään saman päivän aikana. Myöhemmin tehdyt tilaukset käsitellään seuraavana arkipäivänä. Lue lisää kohdasta Toimitustiedot.
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
Jos pakettia ei noudeta ja se palautuu meille, pidätämme oikeuden veloittaa käsittely- ja palautuskulun. Lue lisää kohdasta Toimitustiedot.
Palautukset ja Hyvitykset
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aloittaaksesi palautuksen. Saat ohjeet ja palautuslähetysetiketin. Palautusmaksu 10 € vähennetään hyvityksestä. Lue täydelliset ehdot kohdasta Palautus- ja hyvityskäytäntö.
Kuinka paljon aikaa minulla on palautukseen?
Sinulla on 60 päivää tilauksen vastaanottamisesta tuotteen palauttamiseen.
Kuinka kauan hyvityksessä kestää?
Hyvitykset käsitellään 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Jos haluat vaihtaa tuotteen, esimerkiksi toiseen kokoon, ota meihin yhteyttä 60 päivän sisällä. Huomioithan, että vaihto on mahdollista vain, jos tuotetta on varastossa.
Mitä tuotteita ei voi palauttaa?
Erikoistilatut tuotteet tai tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Lue lisää kohdasta Palautus- ja hyvityskäytäntö.
Maksu ja Turvallisuus
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme seuraavat maksutavat:
Mastercard
American Express
Apple Pay
Google Pay
Klarna Pay Later (Maksa myöhemmin)
Klarna Slice It (Pilko maksut osiin)
Maestro
Shop Pay
UnionPay
Ovatko maksutietoni turvassa?
Kyllä, käytämme SSL-salausta ja teemme yhteistyötä luotettujen maksupalveluntarjoajien kanssa tietojesi suojaamiseksi. Lue lisää kohdasta Maksuturvallisuuspolitiikka.
Tarjoatteko osamaksuvaihtoehtoa?
Kyllä, Klarna tarjoaa sekä lasku- että osamaksuvaihtoehtoja kassalla.
Yhteystiedot ja Tuki
Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?
Voit ottaa meihin yhteyttä seuraavasti:
Sähköposti: info@travelsandbags.fi
Aukioloajat: Maanantaista perjantaihin klo 10:00–16:00
Jos sinulla on lisää kysymyksiä tai tarvitset apua, älä epäröi ottaa yhteyttä.
Kiitos, että asioit Travels and Bags -verkkokaupassa!